Contoh artikel bahasa sunda​
Contoh artikel bahasa sunda​

Contoh artikel bahasa sunda​

Pertanyaan

Contoh artikel bahasa sunda​

Jawaban

ARTIKEL BAHASA SUNDA

TEMA : KESEHATAN

Dahar isuk kadang mah sok diliwatkeun ku loba jalma kalawan sagala rupa macem alesana, misalna bae ku sabab teu kaburu mangkat ka sakola, buburu gawe, jeung lain sajabana.Aya ogé nu alesan tara biasa dahar ti isuk ceunah oge.

 

Padahal mah dahar isuk téh ngabogaan mangpaat nu alus keur kaséhatan diri urang nu penting dilakukeun saencan ngamimitian ngalakukeun kagiatan sapopoé. Nu mana lamun awak urang teu dahar isuk, awak bisa jadi kakurangan asupan tanaga sabot ngalakukeun aktivitas.

 

Akibatna awak urang kakurangan tanaga sabot ngalakukeun aktivitas dina poe beurangna, jadi bisa bae pagawéan anu dipigawé teh moal maksimal kulantaran leles jeung sajabana. Tapi inget, dahar ukur samahina baé, Nah ku kituna, hayu urang biasakeun dahar ti isuk, atawa mawa bekeul mun teu sempet dahar di ima.

 

Penjelasan :

 

Di daerah ujung barat pulau Jawa, tepatnya di Provinsi Banten, dan di daerah Provinsi Jawa Barat, ada beberapa bahasa yang unik, salah satunya ialah Sunda. Sebuah bahasa dari cabang Melayu-Polinesia dalam Rumpun bahasa Astronesia.

Bahasa ini dituturkan oleh setidaknya 42 juta orang dan merupakan bahasa Ibu dengan penutur terbanyak kedua di Indonesia setelah Bahasa Jawa.

Bahasa Sunda dituturkan di hampir seluruh provinsi Jawa Barat dan Banten, serta wilayah barat Jawa Tengah mulai dari Kali Brebes (Sungai Cipamali) di wilayah Kabupaten Brebes dan Kali Serayu (Sungai Cisarayu) di Kabupaten Cilacap, di sebagian kawasan Jakarta, serta di seluruh provinsi di Indonesia dan luar negeri yang menjadi daerah urbanisasi Suku Sunda.