Chord Gitar Apo Kono Eh Jang – Ally Noor

Untuk stel-an GCEA silahkan
Transpose ke F dan stel-an
standar Transpose ke C

( P: )
Jang oh Jang
Mano pulak poi eh budak bertuah ni
Sonyap yo...Siaplah jang oi...
Kobau tu tak boghi makan lai

( L: )
Dm
Batu kikir jambatan bosi
   C
Gulai udang sebelango
Cubo omak fikir dalam hati
   Dm
Ayo ni bujang sudah lamo aih
C      Dm C      Dm

( P: )
Dm Gm
Apo kono eh jang kau monong ajo
     C  Dm
Orang ke bulan ekau di mano
C         Dm
Muko berpoluh apo teghaso
C         Dm
Carian ubek penawa duko

( P: ) 
Dm Gm
Poilah mandi hari dah tinggi
     C  Dm
Jangan temonung menoman tango
 C  Dm
Ke sawah kito menuai padi
        C  Dm
Apo dikonang pekaro yang sudah

( P: )
Dm
Si milah kau gilokan
C  Dm
Orang dah masuk meminang
Dm
Mano den lotak muko
        C   Dm
Kondak kau jang diambik orang
  C   Dm
Biar omak cari an lain
C       Dm
Ompuk orang jangan diidam

( P: )
Ha... tu lah, dulu lai den koba kan
Kojo jang... kojo. Ni.. ke kobun maleh
Ke sawah liat pulak tu

( L: )
Ah.. Omak ni..Sekolah tinggi tinggi 
takkan ke sawah doBuek malu yo...

 ( P: )
Nak kan anak orang tak payah beduit
Apolah nak jadi kau ni jang oi hai...

( L: )
Abih macano mak
Badan seh ni nak domam yo ghaso eh
C    Dm     C     Dm

( P: )
Dm Gm
Dah den koba an dulu kumpo kan duit
  C  Dm
Pinanglah copek ini kau tangguh an
        C  Dm
Ke sawah kota mengumpo belanjo
        C  Dm
Bekonan den si milah buek menantu

( P: )
Dm
Apo lai kau sosakan
C  Dm
Menghaung tak ado guno
           Dm
Milah kawin minggu dopan
          C  Dm
Melopong kau jang putih mato
        C  Dm
Jangan lai dikonang konang
       C  Dm
Asik dikonang merano badan

( L: )
Bekocak air di botingLimau manih 
betaruk mudo
Bio becacak koghih dan lombing
Putih kuning den tarik juo

( P: )
Kau nak apo an milah tu pulak
Jangan jang, malu omakKito 
yang susah nanti

( L: )
Seh tak kiro Seh nak an jugo 
milah tu mak
Apo nak jadi, jadilah

( P: )
Dah di haruk setan ko budak ni
Dunio pun tak nampak layi...

( L: )
Ke jelobak ke jelobu
Tuai padi tigo tangkai
Kato ombung den... Kato ongah den...
Kato ocu denPodih nyo hati 
menanggung malu
Tak mati badan menghasai... Aih

( P: )
Apo kono eh jang...



By: TeknoBgt.com